Dodano: 28 lipca, 2021
Aktualizacja: 30 grudnia, 2022
Gruntowne czyszczenie po pożarze Tarnobrzeg- firma Kastelnik zapewnia jakość i szybkie terminy realizacji na terenie całego województwa podkarpackiego. Jakie są przyczyny pożarów w naszym kraju? Otóż jedną z nich jest zwarcie w instalacji elektrycznej.
W czasie pożaru i spalania się różnego rodzaju materiałów, powstaje bardzo dużo szkodliwych substancji, które osiadają na ścianach i różnych powierzchniach. Oferujemy również usuwanie szkód po pożarze suchym lodem w powiecie tarnobrzeskim, w miastach: Nowa Dęba, Baranów Sandomierski.
Pomieszczenie, w którym doszło do pożaru. Na zdjęciu ekipa sprzątająca ściany z sadzy po pożarze.
Te trujące związki chemiczne są niebezpieczne dla zdrowia człowieka, ponieważ mogą spowodować zatrucie całego organizmu. Należy pamiętać, iż jeżeli nie zostaną one w prawidłowy sposób usunięte, będą stanowić realne zagrożenie dla naszego zdrowia. Stąd pierwszym krokiem, jaki musi wykonać firma sprzątająca po pożarach w Tarnobrzegu, będzie uprzątnięcie pogorzeliska i segregacja spalonego wyposażenia. Kolejny krok to czyszczenie ścian po pożarze suchym lodem, aby pozbyć się toksycznych substancji, o których wspomnieliśmy powyżej. Następnie realizowana jest dezynfekcja po pożarze, którą to przeprowadzamy przy użyciu ozonatorów o dużej mocy
Usuwanie szkód po pożarze to proces składający się z wielu etapów sprzątania, warto zdecydować się na wszystkie z nich, by można było liczyć na zadowalające efekty polegające na doprowadzenie budynku do stanu sprzed pożaru. Zamawiając usługi sprzątania po pożarze w profesjonalnej firmie, na pewno to zadanie uda nam się zrealizować
Jeżeli zdecydujesz się na zatrudnienie profesjonalnej firmy sprzątającej do czyszczenia ścian po pożarze w Tarnobrzegu, bez względu na to, czy spaleniu uległa piwnica, garaż czy też cały dom, z pewnością uzyskasz oczekiwaną pomoc. Będzie to dla ciebie bardzo dobrą inwestycją. Dlaczego? Zakres usług kompetentnej firmy, będzie wykonywany przez doświadczonych specjalistów posiadających odpowiednią wiedzę, jakich metod użyć, by skutecznie wyczyścić osad i sadzę ze ścian po pożarze. Śmiało, można powiedzieć, iż będzie to inwestycja w Twoje zdrowie, gdyż technicy firmy sprzątającej po pożarach, nie tylko wyczyszczą pomieszczenia, usuną sadzę, ale również zlikwidują szkodliwe dla zdrowia dioksyny powstałe w trakcie pożaru.
Zapach spalenizny można usunąć stosując np. ozonowanie. To jeden z etapów sprzątania, jakie oferuje firma Kastelnik.
Usuwanie szkód po pożarze w profesjonalnej firmie sprzątającej- Kastelnik to gwarancja na szybki powrót do domu. Z nami warto posprzątać po pożarze zarówno ze względów zdrowotnych, jak i w celu ochrony środowiska przed skażeniem. Kompleksowe działania, jakie wdrażają technicy firmy sprzątającej po pożarach na terenie miasta Tarnobrzeg, na pewno przyniosą oczekiwane przez wszystkich rezultaty. Oferujemy:
Nadrzędnym celem, jaki stawia sobie każda firma sprzątająca po pożarach w Tarnobrzegu, jest minimalizacja szkód oraz doprowadzenie mieszkania do stanu sprzed pożaru. Dzięki temu, że na takie rozwiązanie się zdecydujesz, na pewno osiągniesz pożądane rezultaty. Stanie się tak przede wszystkim dlatego, że czyszczenie domu po pożarze w Tarnobrzegu przyniesie efekty, o jakie nam chodzi, i to bez większego problemu.
Podstawowym zadaniem, jakie ma do realizacji firma sprzątająca po pożarze, jest usunięcie sadzy ze wszystkich osmolonych powierzchni znajdujących się w mieszkaniu dotkniętym pożarem. Pamiętajmy jednak, iż trzeba również pozbyć się zawilgocenia, które powstało w wyniku gaszenia pożaru wodą gaśniczą. Usuwanie trujących związków chemicznych powstałych w wyniku pożaru jest kolejnym aspektem, na który należy zwrócić uwagę. Dzięki temu, że wszystko przebiegnie w sposób profesjonalny, można będzie cieszyć się z maksymalnych korzyści, jakie uda się w takiej sytuacji osiągnąć.
Zobacz najnowsze wpisy na stronie: blog Kastelnik
Niestety koszty sprzątania po pożarze nie należą do najtańszych. Czyszczenie ścian po pożarze suchym lodem to innowacyjna metoda mycia ścian z sadzy, ale i kosztowna. Skuteczna chemia do usuwania zabrudzeń po pożarowych również ma swoją cenę. To są skutki uboczne szybko i poprawnie zrealizowanej usługi usunięcia szkód po pożarze.
Wszystkie etapy, które należy wykonać, aby sprzątanie po pożarze przyniosło odpowiednie efekty, jest wiele, wszystkie one są konieczne dla osiągnięcia efektów i bezpiecznego ponownego wprowadzenia się do mieszkania. Nie będzie to dzięki temu wiązało się z aż tak dużą traumą.
|
Skażenie substancjami toksycznymi w pomieszczeniu należy usunąć przy użyciu specjalistycznych urządzeń, jakimi są przemysłowe generatory ozonu popularnie nazywane ozonatorami Dzięki stężeniu na poziomie 40 ppm uda się usunąć zapach po pożarze i smród wyczuwalny nawet na klatce schodowej. Najważniejsze jest, aby działać w sposób profesjonalny, skuteczny i nastawiony na osiągnięcie bardzo dobrych rezultatów.
Popularny artykuł na blogu Kastelnik: Jakie są etapy sprzątania po pożarze?
Zapraszamy do całodobowego kontaktu, w celu umówienia bezpłatnej wyceny i przedstawienia konkretnego plan działania odnośnie do sprzątania domu po pożarze i usuwania zaistniałych szkód. Czekamy na Twój telefon. Zadzwoń!
Zastanawiasz się, co zrobić ze zniszczonymi meblami i elektroniką po pożarze? Takich gabarytów nie należy wyrzucać na osiedlowy śmietnik, a dodatkowo przedmioty te mogą być skażone toksynami po pożarze. Firmy sprzątające pogorzeliska oferują segregację zniszczonego wyposażenia w spalonym domu i wywóz gabarytów do specjalnej spalarni termicznej. Na koniec wystawiana jest karta odpadu na potwierdzenie legalnej utylizacji. Sprawdź, o co najczęściej pytają mieszkańcy Tarnobrzegu.
Po pożarze domu w powietrzu i na różnych powierzchniach unoszą się groźne toksyny. Są to dioksyny i furany, które mogą powodować problemy zdrowotne. Kluczem poprawnego czyszczenia po pożarze jest profesjonalna dekontaminacja ozonem i środkami biobójczymi.
Koszt za czyszczenie po pożarze określany jest z klientem indywidualnie w trakcie oceny zniszczeń na miejscu zdarzenia. Widełki są ruchome, ponieważ na wysokość kwoty wpływ ma wielkość mieszkania czy też ilość rzeczy do utylizacji. Najczęściej cena za dekontaminację pomieszczenia w spalonym mieszkaniu zaczyna się od 800 zł.
Zadzwoń do nas pod numer +48 735-960-510 lub wyślij wiadomość na adres biuro@kastelnik.pl lub za pomocą formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą do 24h.
Płatności akceptuje First Data Polcard. Za nasze usługi możesz zapłacić kartą kredytową.
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Pomóż nam dalej się rozwijać w dobrym kierunku!
Aktualna ocena