Dodano: 29 maja, 2022
Aktualizacja: 2 stycznia, 2023
Pożar zazwyczaj kojarzy się z końcem. Dom, w którym wybuchł ogień, pewnie będzie nadawał się już tylko do rozbiórki, a mieszkanie będzie trzeba gruntownie odnowić. Nie zawsze tak jest. Szybkie i sprawne działanie oraz zaufanie wiedzy profesjonalnej firmie sprzątającej może odmienić przyszłość. Czyszczenie po pożarze Czeladź to nie tylko usuwanie szkód, ale również bezpieczne oczyszczanie powietrza z toksyn.
Na terenie całego województwa śląskiego można szukać pomocy przy likwidacji skutków pożarowych w zakresie:
Ściana przechodząca proces oczyszczania po śladach pożaru
Najważniejszym i najistotniejszym krokiem jest znalezienie odpowiednich specjalistów. Wiele firm sprzątających działa na terenie całego kraju, niektóre z nich tylko lokalnie. Ważne jest, by wybrany podmiot miał odpowiednie doświadczenie w usuwaniu szkód pożarowych. Zawodowi technicy będą wiedzieli, jakie kroki podjąć, aby Twoja nieruchomość wróciła do użytku. Nie załamuj rąk, tylko działaj. Czyszczenie po pożarze w Czeladzi to długi proces, ale i skuteczny. Nieprzyjemne zapachy są największą zmorą każdego poszkodowanego i jego sąsiadów. Dezynfekcja pomieszczenia za pomocą ozonu może być rozwiązanie tego śmierdzącego problemu.
Profesjonalne sprzątanie spalonego mieszkania w Czeladzi wymaga dobrego planu na usunięcie szkody w budynku i odpowiedniego sprzętu do zmywania sadzy z osmolonych powierzchni. Zastanawiasz się, jakie są etapy usuwania skutków pożaru w budynku? Wszystko zaczyna się od momentu, w którym rzeczoznawca wyda oświadczenie, że nieruchomość nie grozi zawaleniem. Wtedy do pracy biorą się specjaliści z firmy sprzątającej po pożarach.
Sprzątanie po pożarze zaczyna się od wyniesienia wszelkich mebli, dekoracji i elementów domowej przestrzeni, aby następnie poddać je utylizacji. Kiedy w budynku nie będzie żadnych przeszkadzających przedmiotów, można zabrać się za czyszczenie ścian z sadzy, ozonowanie oraz neutralizację zadymienia z pomieszczeń. W międzyczasie firma sprzątająca wykonuje tzw. dekontaminację, czyli proces, który ma na celu dezaktywacje związków chemicznych powstałych na skutek pożaru. Jak widzisz, usuwanie szkód i zniszczeń ogniowych to wiele różnych etapów.
Zdjęcie polerowania posadzek. Sprzątanie hali ze skutków pożaru w Czeladzi
Pożar jest niebezpieczny nie tylko z powodu ognia, ale również wszelkich trujących związków chemicznych. Szkody pożarowe najlepiej usuwać chwilę po wizycie rzeczoznawcy ds. likwidacji zniszczeń pożarowych. Bardzo ważne jest racjonalne myślenie i przeprowadzenie dekontaminacji – na czym ona polega?
Najprościej mówiąc, dekontaminacja pomieszczeń po pożarze to unieszkodliwianie substancji różnego typu, które mają negatywny wpływ na Twoje zdrowie. Na cały ten proces składa się kilka etapów. Pierwszym z nich jest pozbycie się widocznych zanieczyszczeń i tłustych osadów. Następnie należy zadbać o utylizację przedmiotów, które mogą stanowić potencjalne zagrożenie toksykologiczne. Na samym końcu następuje już właściwa dekontaminacja – może się ona odbywać przy pomocy ozonowania lub zamgławiania suchą mgłą.
Firma Kastelnik realizuje usługi na sprzątanie i osuszanie budynków zniszczonych w wyniku działania ognia i wody. Mamy profesjonalny sprzęt, dzięki któremu pożar domu zostanie tylko wspomnieniem. Całodobowa infolinia naszego biura obsługi klienta jest oddana do Twojej dyspozycji. Na koniec każdego zlecenia na życzenie klienta wystawiamy certyfikat dezynfekcji, przeprowadzonej w mieszkaniu. Działamy na terenie całego województwa śląskiego.
Usługa tj. czyszczenie sadzy ze ścian dostępna jest również w miastach:
|
|
Najbardziej uciążliwym skutkiem pożaru jest przede wszystkim tłusta sadza. Osadza się ona na ścianach, podłogach, a nawet przedmiotach, takich jak meble, balustrady czy futryny. Ciężko ją usunąć, szczególnie kiedy zabiera się za to na własną rękę. Restytucja mienia po pożarze to próba odzyskania przedmiotów, które są zdatne do dalszego użytkowania. Muszą one zostać dokładnie wymyte i zdezynfekowane.
Usuwanie sadzy ze ścian najlepiej wykonać za pomocą suchego lodu. Jest to CO2 generowany w specjalnych urządzeniach łatwych do przeniesienia. Suchy lód dotrze w nawet najtrudniejsze miejsca i zniszczy strukturę brudu całkowicie. Mycie sadzy na ścianie tą metodą jest uznawane za szybkie i stosunkowo niedrogie. Kosz godziny pracy maszyny czyszczącej wynosi 700 zł.
Suchy lód jest wypuszczany z maszyny pod dużym ciśnieniem, a więc nawet najgrubsza warstwa sadzy zostanie skutecznie usunięta. Prędkość uderzenia suchego lodu w zabrudzenia i tłustą sadzę wynosi 500 km/h i to stanowi tajemnicę sukcesu tej metody.
Zadzwoń do nas pod numer +48 735-960-510 lub wyślij wiadomość na adres biuro@kastelnik.pl lub za pomocą formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą do 24h.
Płatności akceptuje First Data Polcard. Za nasze usługi możesz zapłacić kartą kredytową.
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Pomóż nam dalej się rozwijać w dobrym kierunku!
Aktualna ocena